Így eveztünk mi...2023 HÍROLVASÓ

Így eveztünk mi...2023

2024.01.20, 20:39 Kajak-kenu

2023-ban fokoztuk az előző évek menetelését: az Atomerőmű Sportegyesület Kajak-kenu Szakosztálya az összes nagy világversenyen ott volt, és közben a bázis is erősödött. Hol tartunk, mit csináltunk, merre haladunk a csónakházban?

2023, hattyúdal HÍROLVASÓ

2023, hattyúdal

2023.10.10, 06:53 Kajak-kenu

A hagyományos tolnai versennyel zártuk a 2023-as vízi szezont.

Helló, Dombori, viszlát, Dombori! HÍROLVASÓ

Helló, Dombori, viszlát, Dombori!

2023.10.10, 05:53 Kajak-kenu

Szeptember utolsó szombatján tartottuk a hagyományos regionális versenyünket a fadd-dombori kajak-kenu pályán, ahol a legkisebbektől az ifikig mérettek meg a fiatalok.

Tolnai vál(t)ogató HÍROLVASÓ

Tolnai vál(t)ogató

2023.08.16, 13:25 Kajak-kenu

Július végén került át Tolnáról Fadd-Domboriba a kajak-kenus maratonisták világbajnoki válogatója, amelynek utolsó napját Tolnán izgulhattuk végig. Kiszli Vanda mindent vitt, de Pálfalvi Viktor is nagyot küzdött.

Itt a világ közepe! HÍROLVASÓ

Itt a világ közepe!

2023.07.26, 07:02 Kajak-kenu

Vidék Bajnokságnak adott helyet Fadd-Dombori július elején, és a háromnapos viadalon, ami az országos bajnokságra is kvalifikált, születtek szép ASE-s eredmények, és a pálya is megmutatta mindkét oldalát.

Európai és hazai front HÍROLVASÓ

Európai és hazai front

2023.08.02, 16:45 Kajak-kenu

Június közepén felnőtt kajakosaink a krakkói Európa Játékokon, utánpótlásunk a Fadd-Dombori Magyar Kupán versenyeztek.

Versenyzünk, szervezünk HÍROLVASÓ

Versenyzünk, szervezünk

2023.06.13, 22:35 Kajak-kenu

Június első hétvégéjén Fadd-Domboriban versenyeztünk a Magyar Kupa részvételekért, ahol rendezőként is megkezdtük a 2023-as esztendőt.

Tolnai nyitány HÍROLVASÓ

Tolnai nyitány

2023.04.26, 10:47 Kajak-kenu

A szokásoknak megfelelően Tolnán, de a szokásoktól eltérően április közepén kezdtük meg a kajak-kenus vízi versenyszezont.

Így eveztünk mi....2022 HÍROLVASÓ

Így eveztünk mi....2022

2023.01.06, 08:31 Kajak-kenu

2022-ben, azon túl, hogy az Atomerőmű Sportegyesület Kajak-kenu Szakosztálya a 10. helyen végzett a 90 egyesület közül, olyan korszakos sikerek is kötődnek sportolóinkhoz, amelyek a kitartásnak és a munka iránti alázatnak a lenyomatai. Hol tartunk, mit csináltunk, merre haladunk a csónakházban?

Helló Október, viszlát versenyek! HÍROLVASÓ

Helló Október, viszlát versenyek!

2022.10.05, 13:38 Kajak-kenu

Október első napján zárult a Fadd-Dombori versenypálya 2022-es szezonja, ezen a szombaton zajlott a Kammerer Zoltán Regionális Kupa, ahová 13 egyesület közel 300 sportolója nevezett.

Elfújta a szél HÍROLVASÓ

Elfújta a szél

2022.07.18, 14:36 Kajak-kenu

Vidék Bajnokságnak adott helyet Fadd-Dombori július közepén, és a háromnapos viadalon, ami az országos bajnokságra kvalifikált, születtek szép ASE-s eredmények, ám a legkisebbek nem tudták megmutatni, hogy mit tudnak, ugyanis a viharos szél miatt törölni kellett az utolsó nap délutánjainak futamait.

Régiók harca HÍROLVASÓ

Régiók harca

2022.07.02, 15:18 Kajak-kenu

Fadd-Dombori abszolút visszakerült a kajak-kenus vérkeringésbe, idén már a második versenyt rendeztük: a Magyar Kupa két napján több, mint 1000 gyerek szállt vízre.

Ugródeszka HÍROLVASÓ

Ugródeszka

2022.06.10, 09:17 Kajak-kenu

Beindítottuk Fadd-Domborit: 2022-ben összesen négyszer látjuk vendégül a régió és az ország kajak-kenusait, június első hétvégéje volt az első a sorban. Szombaton a Csay Renáta Akadémia kajakosai és kenusai, illetve a Kammerer Akadémia kenusai, másnap a Kammerer Akadémia kajakosai szálltak vízre, hogy kivívják a június végén, szintén Fadd-Domboriban sorra kerülő Magyar Kupán való részvételt.

Így eveztünk mi HÍROLVASÓ

Így eveztünk mi

2021.12.30, 17:03 Kajak-kenu

Hasonló lendülettel léptünk át 2021-be, mint az előző esztendőkben, és a lendületünk a versenyekig ki is tartott- az Atomerőmű Sportegyesület Kajak-kenu Szakosztálya az év végi bajnoki pontversenyben eddigi legjobb helyezését érte el, az egyesületi rangsor 9. helyén zárt. Hol tartunk, mit csináltunk, merre haladunk a csónakházban?

Vénasszonyok Domborija HÍROLVASÓ

Vénasszonyok Domborija

2021.10.08, 09:34 Kajak-kenu

Október első szombatján egy régiós versennyel búcsúztattuk az idei évre a Fadd-Dombori kajak-kenu pályát, ahol a 8 évesektől a 18 évesekig mindenkinek volt tere megmutatni tudását.

Kettős siker HÍROLVASÓ

Kettős siker

2021.07.06, 00:15 Kajak-kenu

Fadd-Dombori nem először mutatkozott be idén, de a legnagyobb közönség most hétvégén volt a pályán és mellette is: Vidék Bajnokság házigazdája volt a holtág. 56 egyesület több, mint 1300 versenyzője közül az Atomerőmű SE Kajak-kenu Szakosztálya az éremtáblázat 4. helyén végzett.

Nemzetközi és hazai front HÍROLVASÓ

Nemzetközi és hazai front

2021.07.02, 22:10 Kajak-kenu

Az elmúlt hétvégén válogatott versenyzőink az Európa-bajnokságon, míg fiataljaink a Magyar Kupán tették vízre kenuikat-kajakjaikat: mindenhonnan került Paksra érem.

Júniusi nyitány HÍROLVASÓ

Júniusi nyitány

2021.06.07, 13:31 Kajak-kenu

A megújult akadémiai rendszerben álltak rajthoz a régió kajak-kenus fiataljai június első hétvégéjén Fadd-Domboriban, hogy onnan kvalifikálják magukat a három héttel későbbi országos kupára. Az ASE-soknál voltak debütálók, akikre szép folytatás vár!

Paksi landolás HÍROLVASÓ

Paksi landolás

2021.03.31, 21:29 Kajak-kenu

Kenus csapatunk, amelynek tavaly nyár óta oszlopos tagja Besenyei Ádám, két kajakos hölggyel kiegészülve teszik vízre napról napra hajójukat a Fadd-Dombori holtágon.

Jön a feketeleves HÍROLVASÓ

Jön a feketeleves

2021.03.17, 12:52 Kajak-kenu

Felnőtt kenusainknak, Koleszár Zoltán korelnökkel az élen nem sok evezés nélküli hetük volt a télen, márciustól azonban gőzerővel belevetették magukat a vízi munkába.

Így eveztünk mi...2020 HÍROLVASÓ

Így eveztünk mi...2020

2020.12.20, 19:53 Kajak-kenu

Nem kisebb elszántsággal futottunk neki 2020-nak, mint az előző éveknek, amit azonban a világot lelassító koronavírus másmilyenre formált. Hogy milyenre, az majd a következő években fog kiderülni, mindenesetre az Atomerőmű Sportegyesület Kajak-kenu Szakosztálya erősödve ért el az évfordulóra. Hol tartunk, mit csináltunk, merre haladunk a csónakházban?

Vidéki víkend HÍROLVASÓ

Vidéki víkend

2020.08.10, 14:37 Kajak-kenu

1457 versenyző, egy 55 egyesület, 324 futam, 3 nap: a Fadd-Domboriban rendezett kajak-kenus Vidék Bajnokságon volt nyüzsgés, csalódottan maximum egy-egy eredmény miatt távozhattak az egyesületek- az ASE nem ezek közé tartozik.

Hullámos július HÍROLVASÓ

Hullámos július

2020.07.31, 14:33 Kajak-kenu

Besűrűsödött a július második fele a kajak-kenusok háza táján: verseny, vízitúra, edzésverseny követte egymást, és most következik a Vidék Bajnokság!

2019.12.20, 08:35 Kajak-kenu

Újra és újra. Akárcsak 2018-ban, ezúttal is nagy reményekkel mentünk neki az esztendőnek, amely olyan gyorsan eltelt, mint a tavalyi. Sőt! A munka nem lett kevesebb, a hozzáállás sem lett rosszabb, és az eredmények sem mutatnak csúnyábban, mint az előző esztendőkben, ráadásul nem csak ezekről szólt az év, hiszen a vízen járást, túrázást is sikerült sok amatőr sportolóval is megszerettetni. Hol tartunk, mit csináltunk, merre haladunk a kajak-kenu szakosztályban?

Diákcsúcs HÍROLVASÓ

Diákcsúcs

2019.10.05, 14:53 Kajak-kenu

Szeptember utolsó hétvégéjén Fadd-Domboriban találkoztak a legjobb utánpótláskorú kajak-kenusok. Ezúttal nem az egyesületüket, hanem az iskolájukat képviselték a fiatalok, akiknek a diákolimpián való jó szereplés a felvételijükben is többletpontokat jelent.

Vb-ről a vb-re HÍROLVASÓ

Vb-ről a vb-re

2019.07.17, 08:09 Kajak-kenu

1300 versenyző, egy híján ötven egyesület, 266 futam, 3 nap: a kajak-kenus Vidék Bajnokságon komoly ASE-s eredményeknek tapsolhattunk, ami egy fontos állomás volt a nyár következő versenyei előtt.

Sárkányarany HÍROLVASÓ

Sárkányarany

2019.06.25, 14:09 Kajak-kenu

Az ASE Dragons Fadd-Domboriban lett bajnok!

Áprilisi háromszor hat HÍROLVASÓ

Áprilisi háromszor hat

2019.04.29, 21:23 Kajak-kenu

Április utolsó hétvégéjével megkezdődött a 2019-es versenyszezon, szombaton Fadd-Domboriban, az Aszti-Vas Kupán álltak rajthoz a régió kajak-kenus fiataljai. Az ASE-sok a hagyományokat folytatva szépen szerepeltek.

Tavaszi húzások HÍROLVASÓ

Tavaszi húzások

2019.04.18, 14:37 Kajak-kenu

Április közepén az ASE kajak-kenusai edzőtáborban gyűjtik a kilométereket és az élményeket. Válogatott kenusaink, Kollár Kristóf és Hodován Dávid Szolnokon, míg a többi sportolónk nagy része Fadd-Domboriban tölt egy kemény hetet.

2018.12.21, 10:19 Kajak-kenu

Kiemelt éven van túl az ASE kajak-kenu szakosztálya, hiszen sportsikerek mellett sportszervezői sikerektől is hangos volt a 2018-as év: minden korosztályban képviseltük magunkat nemzetközi porondon és emellett több országos versenyt is megszerveztünk Fadd-Domboriban- folytköv…

Diákolimpikonok HÍROLVASÓ

Diákolimpikonok

2018.10.01, 15:05 Kajak-kenu

Szeptember utolsó két napja zárta a 2018-as kajak-kenus életet Fadd-Domboriban, ugyanis ezen a hétvégén rendezték meg az idei utolsó versenyt a pályán. Az Országos Diákolimpiára közel 2000 nevezés érkezett, és a fiatalok ezúttal nem az egyesületüket, hanem az iskolájukat képviselték.

Elolvasom
Szolnoki szeánsz négy bajnoki címmel HÍROLVASÓ

Szolnoki szeánsz négy bajnoki címmel

2018.08.07, 20:19 Kajak-kenu

Szolnokon randevúzott a 14-23 éves kajak-kenusok színe-java, a legkisebbek Fadd-Domboriban lezajlott országos bajnoksága után egy héttel a serdülő, ifi, U23-as korosztály sportolói is megküzdöttek a magyar bajnoki címekért: Paksra négy aranyat és nemzetközi szereplést hoztak fiataljaink.

Váltott indiánnyár HÍROLVASÓ

Váltott indiánnyár

2018.07.30, 14:49 Kajak-kenu

Július utolsó hétvégéjén Plovdivban az ifi világbajnokságon versenyeztek a legjobb kajak-kenusok, míg a legfiatalabbak Fadd-Domboriban, a Gyermek, Kölyök Magyar Bajnokságon, Kolonics György Emlékversenyen tették vízre a hajóikat. Hosszú évek után tért vissza az országos bajnokság a faddi holtágra, ami nem okozott csalódást, az 1000 versenyző, a leendő világ- és olimpiai bajnokok ideális körülmények között vívták meg vízi csatáikat, amelyből az ASE-sok is szépen kivették részüket!

Dupla dinamit HÍROLVASÓ

Dupla dinamit

2018.07.11, 13:04 Kajak-kenu

Hétvégén ismét két helyen kellett helyt állni az ASE-s sportolóknak, illetve az egyiken az egyesületnek is. Kiszli Vanda a metkovici maratoni Európa-bajnokságon szerepelt, míg az utánpótláskorúak Fadd-Domboriban, a Vidék Bajnokságon tették vízre a hajójukat.

Élesre hangolva HÍROLVASÓ

Élesre hangolva

2018.05.02, 11:20 Kajak-kenu

Szokásos névvel, de ehhez képest szokatlan helyszínen rajtolt a kajak-kenus versenyszezon április utolsó szombatján: a Tolna Maraton keretein belül tették vízre hajóikat a régió egyesületei, Fadd-Domboriban. Az ASE legkisebbjei kezdték meg a nyárias időben a 2018-as versenyszezont, az ifiknek és a felnőtteknek május közepén a rangsorolóval indul be a gépezet.

Győztes hangolódás HÍROLVASÓ

Győztes hangolódás

2017.05.01, 17:09 Kajak-kenu

Dupla versennyel kezdődött a kajak-kenusok idénye, ugyanis az Újpesti-öbölben és a tolnai holtágban is vízre szálltak a paksiak.

Hajba Antal HÍROLVASÓ

Hajba Antal

2017.03.06, 14:18 Kajak-kenu

Hajba Antal – vagy ahogyan a kajak-kenu berkekben ismerik: Tonió – Budapesten nőtt fel, még kisgyerek volt, amikor Mikosszéplakról a család elköltözött. Sportpályafutása 1957-ben kezdődött: a Kossuth Kajak Klubban próbálta elsajátítani a kenuzás fortélyait. Kitartását bizonyítja, hogy a szervezeti átalakítások miatt egy ideig edző nélkül kellett készülnie. 1960-ban már a válogatott keret tagja lett, s 22 évesen – 1961-ben – a poznani Európa-bajnokságon C-1 1000 m-en a 7. helyen végzett. Ezután sikert sikerre halmozott: sorra nyerte az országos bajnokságokat. 1963-ban a jajcei világ- és Európa-bajnokságon 4. helyen végzett. Ebben az időben őt tekintették az első számú kenusnak, aki Parti Jánostól vette át a képzeletbeli stafétabotot. Külföldi versenyszerepléseit segítette nyelvtudása is: angolul, németül, spanyolul és oroszul is kitűnően beszélt. A nemzetközi megmérettetésben hátráltatta az a körülmény, hogy egyes hajóban azért nem tudta kiharcolni az olimpiai indulás jogát, mert egy válogató versenyen indulásnál visszafogták a hajóját. Elhivatottságát, sportszerűségét tanúsítja, hogy mindezek ellenére még nagyobb elánnal készült a páros versenyre Soltész Árpáddal, akivel az 1964-es tokiói olimpián C-2 1000 m-en a IV. helyezést érte el. Hajba Antal pályafutása csúcsára 1966-ban ért fel, ekkor Berlinben C-1 10.000 m-en világbajnokságot nyert. A snagovi (1965) és az 1967-es duisburgi EB-n egy-egy 4. helyet tudhatott magáénak. Magától értetődő volt, hogy sikeres versenyzői pályafutását versenyzők felkészítésével folytatja. 1969-ben az Egyetértésben kezdett edzősködni. 1972-ben a Testnevelési Főiskolán szakedzői diplomát szerzett. 1977-ben edzői munkásságát mesteredzői oklevéllel ismerték el. 1982 óta Pakson dolgozott, ahol szinte a nulláról indulva sikerült eredményeket elérnie az atomváros kenusaival. A fadd-dombori kajak-kenu pálya megálmodója volt. 5 év múlva, 1987-ben paksi tanítványa, Hoffman Ervin háromszoros ifjúsági világbajnok lett. Emellett számos ifjúsági válogatott versenyzője ért el kiemelkedő helyezéseket. A ’80-as, ’90-es években – felkérésre – szakmai tudása és a világban is elismert munkássága alapján a kínai, koreai, majd a hongkongi kajak-kenu válogatott edzői tisztét vállalta el. A városi sport helyzetének jobbításán fáradozott a közéletben is: 1998-tól 2002-ig önkormányzati képviselőként az oktatási és sportbizottság vezetői feladatait látta el. Azt követően is számos nemzetközi edzőtanfolyam meghívott előadója volt a világ legkülönbözőbb országaiban. Munkásságának értékét bizonyítják a pályafutása során kapott állami és helyi díjai, kitüntetései is. Kiváló és Érdemes Sportoló. 1977-ben megkapta a Magyar Újságírók Díját, 1986-ban elnyerte a Kiváló Utánpótlás-nevelő Edző címet. 2004-ben Paks város a Pro Urbe-díjjal tüntette ki. 70. születésnapja alkalmából 2007-ben a Magyar Köztársaság Arany Érdemkeresztjét adományozták részére. 2008 óta az Atomerőmű SE Örökös tagja. 2005. december 31-ig látta el az Atomerőmű Sportegyesület Kajak-Kenu Szakosztályának vezetőedzői tisztét, ezt követően a szakosztály szakmai tanácsadójaként tevékenykedett. Egykori tanítványok családtagjaiból, a baráti körből vízitúracsapatot szervezett, amely a mestertől kapott lelkesedéstől hajtva még ma is működő közösség. Végezetül hangozzék el sokatmondó edzői hitvallása: „Fontos dolog egy-két olimpiai bajnokot nevelni, de nagyobb tett száz emberrel megszerettetni a sportot, akik így egészséges életmódon élnek!” Nyugodj békében Tonió! Búcsúztatásáról később adunk tájékoztatást.

2016.12.21, 12:25 Kajak-kenu

Mozgalmas évet zártak a kajak-kenusok 2016-ban, az összes világversenyen volt ASE-s versenyző, ráadásul a picik is szépen felvették a vízi élet ritmusát.  Már javában tart a szárazföldi alapozás, így vissza tudunk pillantani erre az izgalmas esztendőre.

Eszkimók Domboriban HÍROLVASÓ

Eszkimók Domboriban

2016.06.27, 10:53 Kajak-kenu

A legfiatalabb versenyzők négy tusájának Fadd-Dombori állomásán 250 gyerek mérte össze tudását és érezte jól magát az idilli zöld környezetben.

Szeptemberi aranyeső HÍROLVASÓ

Szeptemberi aranyeső

2015.09.20, 17:30 Kajak-kenu

A múlt heti, három paksi aranyat hozó maratoni kajak-kenu világbajnokság után ezúttal síkvízen domborítottak az ASE-sok: az ifjúsági Európa-bajnokságon női kajak egyesben Pupp Noémi két elsőséget ünnepelhetett, míg a férfiak között Horányi Benjámin a bombaerős sprintszámban, 200 méteren ért be nyolcadikként a célba.

A fiatalok is belehúztak HÍROLVASÓ

A fiatalok is belehúztak

2015.05.05, 22:17 Kajak-kenu

Május első szombatján került megrendezésre a kajak-kenusok évadnyitó maratoni versenye Fadd-Domboriban, ahol az ASE versenyzői összesen 5 aranyérmet és mellé még rengeteg egyéb medáliát is bezsebeltek.

Masters Magyar Bajnokság HÍROLVASÓ

Atomerőmű Maraton Magyar Bajnokság HÍROLVASÓ

Atomerőmű Maraton Magyar Bajnokság

2010.05.25, 07:58 Kajak-kenu

Verseny: Paksi Atomerőmű Maraton Magyar BajnokságVerseny helye: Fadd-DomboriVerseny ideje: 2010. 05. 21-23. péntek-vasárnap

Paksi Atomerőmű Maraton HÍROLVASÓ

Paksi Atomerőmű Maraton

2010.05.19, 10:01 Kajak-kenu

2010. május 21-23. között Fadd-Domboriban kerül lebonyolításra a Paksi Atomerőmű Maraton Magyar Bajnokság kajak-kenu verseny a Magyar Kajak-Kenu Szövetség és az Atomerőmű Sportegyesület közös rendezésében, a Paksi Atomerőmű Zrt. támogatásával.

Atomerőmű Maraton HÍROLVASÓ

Atomerőmű Maraton

2010.05.10, 05:56 Kajak-kenu

ADÓ 1%bezár

Támogassa adója 1 százalékával az Atomerőmű Sportegyesület fiataljait!